Five Feet Apart

Dette har vært en deilig helg! Jeg har stått opp tidlig hele uka og vært på trening før frokost.

Dagene har vært veldig produktive, men jeg kjenner at det var veldig deilig å kunne sove til 9 både i går og i dag!

JA! 9 har brått blitt seint å stå opp.. altså, hvem er jeg?

 

I går var vi på Luksus kino, og det har blitt til en av mine favorittplasser!

Jeg har skrevet om denne kinoen tidligere, noe dere kan lese HER.

Gårsdagens film var like fin som de andre vi har sett, og kanskje enda bedre!

 

Five Feet Apart.

Fy fader for en trist, morsom, romantisk og koselig film!

Jess! Du får alt jevnt fordelt over 2 timer og 40 minutter! Det føltes mer som 1 time!

 

 

En gripende film som handler om to ungdommer, begge med den alvorlige sykdommen Cystisk Fibriose.

 

CF pasienter skal til en hver tid holde seg minimum 182 cm fra hverandre (6 feet) for å unngå en infeksjon som gir fatale konsekvenser. Han har gitt opp, mens hun liker å tro hun har full kontroll.

 

De faller for hverandre, og fristelsen til å røre ved henne er enorm. Fristelsen til å få være i hans armer blir for stor.

 

To mennesker, samme sykehus. To sjeler, samme usikre fremtid.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg