Luksus i hverdagen

Hvordan skal jeg noen sinne klare å se på normal kino igjen? Jeg trodde jeg hadde vært i en fin kinosal med store, gode seter og bedre plass til beina.. pff! Jeg er veldig usikker på om jeg kommer til å gå på kino igjen som ikke er Luxury Kino, skal jeg være helt ærlig. For fyy fader så deilig det er å se på film i omgivelser som dette:

Og som om ikke det var nok, så kan du trykke på en knapp og det kommer en servitør til deg klar for å skrive ned hva du ønsker fra menyen. I løpet av kort tid kommer de med mat og drikke som blir plassert på et lite bord du kan justere selv. Når du er ferdig med å spise, dytter du bordet unna og stiller setet i en ligge-posisjon med beina hevet og du kan fortsette å nyte filmen i ro og med stooor plass! Vi har nå sett Disney’s Christopher Robin for èn uke siden og Crazy Rich Asians på lørdag. Jeg elsket begge filmene og er som sagt helt frelst over et kino-konsept som dette her! Perfekt date-night!

Det kommer til å bli vanskelig å nyte normal kino etter dette! Det føles som kinoen har kommet hjem til stua di og du slipper sparking i seteryggen din og folk som skravler høylydt og puster deg i nakken. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg