We´re off to…

Etter å ha snakket om dette i månedsvis, faktisk i et par år, så er det så deilig å endelig gjøre handling av det! Man kan planlegge og snakke om ting så mye man vil, men eneste måten å få det til å bli en realitet, er ved å faktisk bare gjøre det! Om en halvtime setter vi oss på flyet som skal frakte oss til Stavanger, og jeg gleder meg så mye til denne turen!

Verken jeg eller R har vært der før, og vi har snakket om at vi har lyst til å se mer av dette fantastiske landet vi er så heldige å bo i. Jeg har alltid holdt meg i nærheten av min kjære hjemby. Jeg har vært i Bergen et par ganger, og i Haugesund èn gang. Men bortsett fra det, har ikke Hønefoss vært mer enn 2 timer unna.

Jeg aner ikke hva vi kan forvente når vi kommer frem til Stavanger, eller hva vi skal gjøre. Men jeg vet vi kommer til å kose oss så mye mens vi er der!

Så neste gang vi snakkes er jeg i Stavanger! Iiih! Gira! 😃

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg