Welcome To Paradise

Kan ikke tro at vi er på dette paradiset her akkurat nå! Vi kom frem til hotellet natt til tirsdag, og tok med oss alle tingene våre til leiligheten vi skulle ha denne uka. Det er så fint her! Etter vi hadde satt tingene våre på plass, gikk vi rett ut på verandaen for å se på bassenget som er rett utenfor. Det fristet veldig å bade, men da klokka var ett på natten bestemte vi oss for å vente til dagen etter. Men de andre bestemte seg for å vasse i kanten (Det er et par trinn ned rundt hele bassenget), så de dumpet nedi og gikk langs bassengkanten. Det så så deilig ut og dette var noe jeg også ønsket å være med på. Jeg dro av meg sokkene og travet bort til bassenget, helt på overtenning over at jeg skulle få dyppe føttene i vannet. Jeg satte venstre fot nedi og kjente det deilige, kjølige vannet mot huden og det begynte å krible i hele kroppen min. Gleden varte ikke særlig lenge, da jeg brått kjenner at dette trinnet var jævlig glatt, og ramler med rumpa først uti vannet. Heldigvis var mamma rask og tok i mot det andre beinet mitt, så det ikke ble vått.😂

Jeg ramlet bare ned på trinnet, så jeg dyppa jo ikke hele meg. Men klærne var jo gjennomvåte! Vi skulle ikke bade da det var såpass seint, men jeg tenkte vel at FUCK THE RULES! JEG VIL BADE! 

Jeg fikk kavet meg opp og kledd av meg de våte klærne. Etterpå var det rett i seng så vi fikk mest mulig ut av neste dag.

4 kommentarer

Siste innlegg