Vår helt egen leilighet i USA

 

Dette er så fantastisk! Vi har kost oss så mye på hotellet de siste dagene, men nå skal vi faktisk inn i vår helt egen leilighet her i California! Kjæresten min er veldig mye i California da han jobber med amerikanere. Frem til nå har han bodd på Air Bnb, hoteller, og hos en kollega. Men nå ønsker han å ha en egen leilighet så han har et eget sted å komme hjem til. Noe jeg forstår, da hvertfall jeg blir sliten av å være borte hos andre, og være med andre hele tiden. Du har liksom aldri ditt eget fristed og får ikke slappet 100% av.

 

Men leiligheten er ikke en hvilken som helst leilighet og jeg føler meg virkelig heldig som får være en del av dette her! Det er et ganske nytt leilighetskompleks med fellesområder, treningsstudio og svømmebasseng. Leiligheten han skal leie har ett soverom med et lite walk-in closet, et bad, kjøkken, stue, kott og veranda.

 

Vi var der for å skrive under på papirer i går og fikk nøkler, så i dag flytter vi inn! Jeg gleder meg så mye til en ordentlig hverdag og det å faktisk kunne kjenne på hvordan det er å bo i en egen leilighet. Der du har ditt eget space.

 

Men først må vi en tur på IKEA, da det er mye som ikke følger med leiligheten. Seng, sofa og stoler har høyeste prioritet akkurat nå, så får vi se hvordan det hele blir til slutt. Det blir gøy å innrede det litt sånn som vi vil og bare nyte de neste ukene her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg