This is where you´ll find me today

 

Det var såå deilig og avslappende med massasjetime nå. Jeg trodde ikke jeg kunne senke skuldrene mer enn jeg allerede har gjort, men der tok jeg feil! De første par dagene klarte jeg å nærmest gå meg bort når jeg skulle finne frem til treningssenteret de har her. Dere skulle sett meg! Jeg gikk innimellom solsenger, rundt et basseng, tråkket nesten på en mann som lå og sola seg, og fant såvidt veien tilbake til leiligheten vår igjen, så jeg kunne spørre om guide. Svein ble heldigvis med meg hele veien bort og jeg kom meg helskinnet til gymmet og fikk svettet litt. Dagen etter klarte jeg faktisk å finne frem helt selv!

Woho! Proud moment in Kathrine´s life!

Vi gikk sammen bort til spa-avdelingen i dag og fikk på oss badekåper og tøfler, før vi gikk inn på hver våre rom. Det var sååå deilig med pleie fra topp til tå, og jeg hadde en hyggelig samtale med hun som masserte meg. Livet dere.. livet er herlig!

Svein kom nettopp inn døra med nuggets, fries og sprite, så jeg er å finne her de neste timene med Donald-krysset mitt. Jeg er ikke stor nok for de store kryssord-bladene, så Donald er helt amazing for meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg