Teller ned timene

 

Happy lørdag, fine mennesker! Jeg har endelig kommet meg til mamma og sitter i skrivende stund med føttene godt plantet i en balje med varmt vann og grønnsåpe. Hvordan havnet jeg på terrassen med et glohett fotbad? Helt ærlig så aner jeg ikke, men jeg nyter det til det fulle! Fy søren så digg! Sola skinner og jeg sitter her og slurper zeroh-saft og hører på musikk. Livet er herlig!

 

Jeg gleder meg så ekstremt til i morgen, og har gledet meg i over en måned! Det er helt uvirkelig at vi reiser om under 24 timer til ferieparadiset jeg allerede har forelsket meg i! De neste dagene skal nytes med masse sol og bading. Det kribler i hele kroppen og jeg klarer nesten ikke å vente! Ferietur med noen av de fineste menneskene jeg vet om! Det blir bare helt fantastisk! ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg