Tanker på en onsdag

 

  • Det gikk plutselig opp for meg at jeg ikke har vært utenfor døra på tre dager. WHAT?! Jeg har stått opp klokka 05:00. gått rett ned på treningssenteret, svettet og blitt sliten, gått opp igjen, dusja, spist frokost, for så å ordne med ting her i leiligheten.Det gikk ikke opp for meg at jeg ikke har fått sol eller vind på kroppen før jeg åpnet verandadøra, fordi det var tett luft her inne og jeg var varm.

 

 

  • Det mennesket jeg reiser med, styrer ikke med oppvaskmaskinen eller vasking av klær. Han vasket klær helt til jeg lærte hvordan man bruker en vaskemaskin. Etter det har han ikke så mye som trykket på en knapp på vaskemaskin, eller tørketrommel. Og bretting av klær? Absolutt ikke! Så her sitter jeg da.. i sommerkjolen jeg har brukt så alt for mange dager og en skittentøyskurv full av klær. Altså, hva gir du meg?

 

 

  • Jeg har endelig fått tak i solkrem med solfaktor under 50! Vi er i California, og solfaktor 15 og 20 er nesten umulig å oppdrive! Dere har samme sol som resten av verden, jeg tror det går fint å bruke noe annet enn total BLOKK!

 

 

  • Jeg elsker denne leiligheten, men er det en ting jeg aldri kommer til å venne meg til, så er det den jævla oppvaskmaskinen! Hvor vanskelig er det egentlig å gjøre ting reint? Alt som blir satt inn blir skylt lett over og den vasketabletten legger seg som et eneste stort, klumpete lag over tallerkener, glass, bestikk.. absolutt alt! Jeg har aldri vært borti en oppvaskmaskin som må gå hele fire runder med seg selv før den finner det for godt å rengjøre en stekespade!

 

 

  • Som et ekstra punkt må jeg nevne de oppvaskkostene vi kjøpte, som det er umulig å rengjøre noe som helst med. Oh Good Lord! De drar bare møkka med seg rundt og sparer på det etterpå. Rester fra fredagstacoen ligger fortsatt på utsiden av denne børsten! Det er umulig å få vekk! Jeg har prøvd alt!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg