Summer-memories

På sånne dager er det deilig å være hjemme igjen! Sommeren har kommet for fullt i Norge også, noe som gjør at savnet etter ferieparadiset ikke blir like stort og tungt. Det var nok greit vi ikke skulle bli lenger, da mamma reagerte kraftig på sola denne gangen og hadde soleksem på armene, magen og beina. Stakkars mamma 😭 Heldigvis er hun allerede på bedringens vei!

Jeg er så glad for at jeg har vært en del i sola i år, da jeg kun har fått en dyp og fin brunfarge – uten å bli brent! Jeg er den som alltid blir brent, uansett hvor mye jeg smører meg! Det skal nevnes at jeg var rød på skuldrene, brystet og litt i ansiktet, men det gikk fort over. Får bare håpe denne brunfargen holder en god stund denne gangen!

Nå er det tid for middag i sola, så prates vi siden ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg