Stavanger

Vi er fremme i Stavanger og de neste dagene blir så bra! Jeg og R har ikke sett hverandre på nærmere tre måneder, og jeg skal være totalt ærlig å si at vi to ikke fungerer så bra sammen lenger – noe vi begge to er klar over. Jeg ønsker ikke å danne et glansbilde her inne, da dette faktisk er mitt fristed der jeg skal kunne snakke om alt. Og han og jeg har ikke hatt det så bra i en god stund. Alle har perioder som er vanskeligere enn andre, men vår “periode” har vart litt for lenge, og vi sklir stadig mer og mer fra hverandre.

Vi er aldri sammen, og den lille tiden vi faktisk er på samme sted og i samme land, så er vi ikke sammen. Vi bruker ikke tid sammen. Derfor tror jeg vi begge vil få så mye ut av de neste dagene der akkurat det blir fokuset. Bruke tid sammen og faktisk gjøre noe annet enn å spise middag mens vi ser på èn episode på Netflix, og det er det.

Dagen i dag har gått til å gjøre seg kjent med byen, spise en god lunsj, gå langs bryggekanten og spise en dårlig middag.

 

2 kommentarer
    1. Jeg håper det gikk fint og jeg setter så pris på bloggere som ikke maler et glansbilde av alt, men som tør å vise at livet har både oppturer og nedturer.

      1. Takk! Så godt å høre! Vi hadde en veldig fin tur❤️ Jeg syns det er så viktig! Bloggen har alltid vært et sted der jeg kan dele tanker og følelser, både gode og dårlige dager. Ingen har et perfekt liv, vi har alle vårt å “stri med”. Og noen dager/perioder er tøffere enn andre. Og jeg syns det er viktig å vise de sidene av seg selv også. Så det er godt det blir såpass godt tatt i mot❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg