San Diego – weekend

Gleder meg så mye til denne helgen begynner! Vi bort i nærheten av Dana Point, som er en helt nydelig plass med så mange gode spisesteder og en koselig liten park, der du ser rett ned mot havet med alle båtene. Sol og sommer gjør virkelig noe helt eget med meg, og det er såå deilig å få sommer en liten stund til. Tilbake til helgens planer – vi reiser til San Diego i kveld! Guud som jeg gleder meg! En helg på hotell i San Diego, sushi middag og slikking av sol ved bassenget på taket. Jeg skal helt klart kose meg maks i helgen!

Jeg har vært i San Diego et par ganger tidligere, men det har bare vært over noen timer der vi har spist på denne sushi-resturanten. Det er 1,5 år siden jeg var der sist og du kan lese om den turen HER.  Og nå skal vi være der i en helg, noe som blir veldig koselig.

Så nå skal jeg pakke de siste tingene, lage middag, også reiser vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg