Our Magic Trip

 

 

I går gikk vi tur på et kjempe fint sted som heter La Ramblas Trail Head.

 

Sola skinte, det var nydelig, blå himmel og turen var rett og slett helt magisk! Bortsett fra det faktum at jeg fikk virkelig ikke frem på bilde, hvor innihelvetes bratt denne bakken var! Det føltes litt som vi skulle ramle bakover på vei opp, så det var bare å legge all vekta på fremparten og traske oppover!

Jeg kom meg heseblesende opp og forventet en helt magisk utsikt, men nei.. jeg likte mye bedre alt ugresset som vokste rundt veien vi gikk på. Jaja.. da har jeg vært på toppen. Var det verdt det? Nei.😂

 

 

Jeg fikk virkelig bevist en gang for alle at jeg ikke er allergisk mot pollen hvertfall!

Er det pollen i dette landet her egentlig? Jeg har ingen anelse!

Aldri reagert på pollen uansett – noe jeg er ekstremt takknemlig for, da søsknene mine er veldig allergisk!

 

 

Det var som sagt helt nydelig å gå her! Fikk også helt panikk over det største billa jeg har sett i hele mitt liv! Jeg visste ikke at annet enn kakerlakker kunne bli så store! Den var litt mindre enn en kakerlakk, men likevel! Hugh!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg