Our first priority


i er endelig fremme i leiligheten i California. Reisedagene er alltid de jeg liker minst. For det første tar det uendelig lang tid, og for det andre så er jeg redd for å fly!

Da gir det mening å fly såpass mye på kort tid, sant? Ikke akkurat!

Men denne flyturen ble noe utenom det vanlige! Vi fløy på Business-Class, noe som gjorde opplevelsen så mye bedre! Jeg storkoste meg i de 11 timene vi var oppe i lufta, istedenfor å glede meg som en liten unge til vi endelig var nede på bakken!

Den store TV-skjermen foran meg var avslått hele veien, da jeg ikke fikk tid til å se en eneste film innimellom all kort-spillingen, maten og sovingen. Vi tok med oss kort for å få tiden til å gå, men endte med å bli totalt hekta begge to! Jeg tror jeg spilte mer kort på denne flyturen, enn jeg har gjort i løpet av hele livet! Hoho!

Vi spiste god mat og fikk sovet store deler av flyturen – noe som var helt amazing!

Når vi endelig landet, tok det ikke lang tid før vi hadde bagasjen og kunne hente leiebilen. Og hva var det første vi gjorde? Vi dro på IKEA, spiste svenske kjøttboller og shoppet duftlys! Det kalles prioriteringer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg