Off we go

Om bare noen få minutter setter vi oss i bilen for å reise til Gardermoen! Den siste uka har gått så fort og jeg har kost meg så masse med mamma og Svein. Jeg vet jeg kommer til å få det så bra i California, men akkurat nå vil jeg ikke reise. Det er så stressende med pakking når man skal reise så langt og være borte såpass lenge.

 

Klokka er fem og jeg er så trøtt. Først skal vi fly 1 time for å komme oss til Stockholm, vente der i 1,5 time, deretter venter neste flytur på 11 timer! ELLEVE TIMER! Forhåpentligvis blir det mye søvn denne gangen.

 

Nå må vi reise! Neste gang jeg titter innom her er jeg i varme, solfylte California! Okei, nå gleder jeg meg litt igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg