Nye sko! Sayonara, bish!

Jeg har hatt slarkete, slitte vintersko i evigheter nå og utsatt i evigheter å kaste dem. De var slitte, varmet ikke særlig godt lenger, tok inn litt for mye vann fra snøen og jeg klart å ødelegge glidelåsen på den venstre skoen tidligere i vinter. Men jeg har likevel gått rundt med disse “lefsene” som mamma har kalt dem. Bare frem til denne vinteren var over, så skulle jeg kjøpe meg nye.

Men nå hadde til og med Svein fått nok. Så da vi var i Sverige i går, sa han at vi skulle finne en skobutikk. Der satte han meg ned på en krakk og kom med en skoeske med sorte sko i. Jeg prøvde dem og falt for dem idet jeg tok første skritt med dem på. De var deilige å gå i, og var veldig fine! Jeg var så heldig at Svein kjøpte dem til meg! Iiih!

 

See så fine! Noe helt annet enn hva jeg hadde på meg da vi kom inn i butikken.

Jeg tok de gamle skoene i venstre hånd, med føttene godt plassert i mine nye sko og fikk gleden av å endelig pælme de slitte skoene. Sayonara, bish! 

I neste butikk fikk jeg ny bukse av mamma. Jeg har så mange av de glidelås-buksene til Cubus. De er så deilige å ha på seg, men jeg har nå gått ned en størrelse, så de sitter ikke særlig fint lenger. Så det var veldig deilig med en bukse som sitter mye bedre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg