New week, new crush

Jeg tror jeg herved har fått en crush på Cole Sprouse (Han som spiller Will i Five Feet Apart)

Følte gjennom hele filmen at jeg har sett ansiktet hans en eller annen gang da han var mindre. Og i går kom jeg plutselig på at jeg hadde sett han hver eneste dag etter skolen da jeg gikk på ungdomsskolen. Zack & Cody´s søte hotelliv.. Herlig..

Det er så rart når du har sett noen i en film da de var barn og nå er de plutselig passert 20 år! Barnestjerner er på en måte barn hele tiden, helt til du brått ser dem i en ny film 10 år senere. HVA SKJEDDE? 

 

 

Denne uka startet så alt for fort! Jeg var egentlig klar for enda en dag med helg, men alarmen ringte klokken 06:00 og kalenderen viste mandag, så da var det bare å rulle ut av senga og komme seg på trening.

Resten av dagen min skal gå til planlegging av uka. Noe som er best å gjøre på søndager, men som sagt – mandagen kom litt fortere enn forventet, så da gjør jeg det i dag isteden! 😄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg