Når du må ha utdannelse for noe så enkelt

 

Jeg lover – etter i dag skal jeg ikke nevne IKEA èn eneste gang til! Hvertfall den neste måneden! Hoho!

 

 

Etter mitt alt for dårlige forsøk på stuebordet her om dagen, bestemte jeg meg for å sette sammen sofaen alene! Ingen her til å forstyrre meg, ingen her til å si i fra om at jeg gjør noe feil.

La meg gjøre mine egne feil og bli irritert alene. Takk!

 

 

Det begynte dårlig allerede når jeg skulle feste de to første delene sammen. For hullene var jo ikke på de samme stedene som tegningen og jeg kunne ikke fatte og begripe hvordan jeg skulle få dem til å sitte sammen uten superlim og gaffateip!

 

Etter 10 minutter med knoting fant jeg ut at jeg hadde gjort et ekstremt dårlig forsøk på å sette sjeselongen sammen med hovedrygg-sak-tingen. Jess.. jeg har veldig peiling på hva jeg driver med og hva jeg snakker om! Clearly!

 

Etter mye om og men, fikk jeg endelig satt de riktige delene sammen, med enda et par feil til der jeg måtte skru opp sånn 12 skruer som ble feil-plassert. IKEA-møbler blir faktisk bare mer og mer komplisert og jeg klarer ikke å henge med lenger! Nå trenger du jo veldig snart fagbrev for å få til dette her! Men etter sånn fire – fem timer ble jeg endelig ferdig med sofaen! Noe jeg trodde bare skulle ta meg 1,5 time.

 

 

Jeg kan legge ut bilder av hvordan leiligheten ble når den er ferdig! Men nå er endelig sofaen ferdig, og alle hjerter gleder seg! 😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg