Mormor-dag

Da er enda en tung PT-time overstått, og jeg er virkelig så ekstremt fornøyd! Jeg har fått et treningsopplegg som er tilpasset til mine mål og hva jeg ønsker å fokusere på. Og jeg bare føler at dette blir så mye mer riktig for meg. De siste fire månedene har jeg hatt stort fokus på styrketrening, men samtidig følt at jeg ikke har kommet noen vei. Ja, jeg løfter litt tyngre nå, men jeg skulle kommet så mye lenger på all den tiden. Så nå blir det deilig med nytt program og et nytt opplegg når det kommer til kosthold og hverdagen.

I går hadde jeg legetime på morgenen, før mormor hentet meg og det var endelig tid for en etterlengtet mormor-dag igjen. Vi reiste til Tony´s og spiste en god middag, spiste is og skravlet i fler timer. ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg