Livets film

Jeg kan ikke få sagt det nok! Jeg elsker at de lager nye versjoner av Disney klassikerne jeg har elsket fra jeg var liten! Forrige gang vi var i USA gikk Dumbo på kino, nå kom filmen jeg ikke kunne vente med å se! The Lion King! Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett denne gjennom livet, men CD-en ble ganske sliten etterhvert, og nå har jeg en ny CD jeg kan slite ut. Bortsett fra at alle filmer er på nett nå, men you get my point!

 

Jeg hadde så høye forventninger til denne filmen, og den skuffet absolutt ikke! Jeg anbefaler deg virkelig å se den, om du fremdeles ikke har gjort det! Jeg kan gjerne se den igjen og igjen! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg