Jeg skal til Kypros!

 

Dette er helt uvirkelig, og det har faktisk ikke ordentlig gått opp for meg! Jeg skal til Kypros! Jeg skal på ferietur med mamma, stefaren min og stesøsknene mine!

Jeg har vært i Kypros tre ganger tidligere, men det er lenge siden nå! Og denne gangen skal vi ikke til samme plass som jeg har vært på før. Dette blir så amazing! Jeg skal slikke sol hele dagen, spise god mat, bade og bare kose meg! Det blir så klart en del trening der også – man har ikke vondt av bevegelse og styrketrening selv om man er på ferie!

Sist jeg var på sydentur med mamma var i 2012, så jeg gleder meg helt vilt til denne turen! Nesten så jeg får lyst til å pakke kofferten nå, men det er fortsatt en liten stund til, så jeg skal klare å la være i hvertfall noen dager til!

Tenk at her skal vi bo i en hel uke! Med eget basseng rett utenfor verandadøra..

Jeg har ikke ord..

Jeg har virkelig ikke ord!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg