Jeg skal til California!

 

Jeg kan ikke tro at det allerede er et halvt år siden jeg var der sist, og jeg tror enda mindre på at jeg faktisk skal dit igjen! California er et så deilig sted! Vinterdepresjonen har virkelig tatt det beste av meg denne gangen, og det skal bli helt fantastisk med sol og sommer i noen uker nå!

 

Jeg kan nesten ikke vente med å smøre meg inn med solkrem, gå i shorts og flowy sommerkjoler, og bare kjenne sola på huden! Det er virkelig høyt opp på listen over livets gleder! Jeg tror det har vært vinter litt for lenge. I fjor hadde vi verken vår eller høst, noe jeg er sikker på at gjorde fler enn bare meg forvirra.

 

 

Om en uke sitter jeg på flyet som frakter meg til sol og sommer! Kjenner jeg får sommerfugler i magen allerede. Både fordi jeg gleder meg til alle minnene jeg kommer til å skape der borte, men også fordi jeg gruer meg til å sitte på fly så lenge!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg