Jeg kan ikke tro det!

 

Halleluja! Et av livets største gleder er kaffe! Med melk og sukker så klart, men poenget er – det er umulig å være irritert mens du sipper til en kopp med Caffè Latte, Iskaffe, Chai Latte, Latte med hasselnøtt-smak. Uansett hvor frustrert du var for fem minutter siden, så klarer du ikke å ha nervene i høyspenn det sekundet du tar en slurk.

 

Jeg vet ikke med dere, men de dagene man helst bare vil være inne og kose seg med Netflix så er det ikke kafèen i byen som skriker høyest til meg. Jeg skulle gjerne kost meg og roet ned kroppen med Chai Latte, men da må jeg være sosial. Gaah.. dilemma og valgets kvaler.

 

Det ender alltid med at jeg spiser godteri og drikker Nesquik for å prøve å døyve suget. Også blir jeg tjukk, så får jeg diabetes, også dør jeg. Bare fordi jeg ikke orket å rikke meg fra sofaen den dagen.

 

MEN! I går kom kjæresten med redningen! Jeg ble så i fyr og flamme da jeg så at dette plutselig stod på benken!

 

 

 

En kaffemaskin! Med stoor vanntank, melkeskummer og masse morsomme innstillinger! WOW! Vår helt egen kafè på kjøkkenet? Jeg slipper å gå til byen, stå i kø og møte på folk? HALLELUJA OG HURRAMEGRUNDT!

 

Og enda bedre! Han hadde kjøpt kapsler med Chai Latte til meg! Veien til hjertet mitt er seriøst Chai Latte! Dèt og mørk sjokolade! Og McFlurry med Non Stop! Og pizza..

 

 

Jeg måtte jo så klart prøve dette vidunderet! Jeg prøvde å ikke ha skyhøye forventninger, da jeg virkelig ikke ønsket å bli skuffet over Chai-kapslene! Men herregud!

 

Den beste Chai Latten jeg har fått har vært på Starbucks, og vet du hva? Denne var seriøst bedre enn den på Starbucks! Holy Moly og alt det der! Heretter blir jeg hjemme! Jeg skal aldri forlate huset igjen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg