Jeg har presset meg for hardt

De siste ukene har vært så uendelig stressende at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang! Innimellom blir jeg litt usikker på hvilket år det er!

Jeg gledet meg så mye til sommeren endelig skulle begynne, og blir litt trist over at vi er halvveis allerede. Hvor blir det av tiden? Denne sommeren skal hvertfall ikke bli sånn som i fjor. Jeg jobbet hele sommeren og fikk ikke noe tid til å nyte det varme været, friheten, eller sene sommerkvelder. Alt var borte før jeg rakk å snu meg rundt, så denne sommeren nekter jeg å gå i samme fella!

Det har vært mye jobb og ekstremt mye trening. Jeg kjenner jeg har presset kroppen min til det punktet hvor den har tøyd strikken til det maksimale. Hodet mitt er tomt, kroppen føles bare tung og jeg kjenner jeg virkelig trenger en pause.

Da passer det perfekt at jeg straks skal på ferie! Veldig snart! Og jeg bobler over av spenning i hele kroppen! Guud, så deilig dette skal bli! Og jeg skal nyte hver eneste dag, hvert eneste sekund!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg