It’s Friday

 

Det er fredag og endelig klart for helg! Denne uka har gått så utrolig fort, men vi har også fått gjort veldig mye i løpet av kort tid! Alt av møbler er endelig satt opp, Tenker jeg skal få lagt ut bilder av denne leiligheten når alt er ferdig. Jeg har kommet inn i gode rutiner når det kommer til trening og hverdagen generelt.

 

Livet er bare bra akkurat nå. Det er så deilig å kjenne på denne følelsen igjen, da jeg har vært ganske nedstemt en god stund. Alt som kunne gå galt, gjorde det. Og alt var rett og slett dritt. Nå derimot, våkner jeg med ny giv hver dag! Håper dette bare fortsetter!

 

Ukas siste treningsøkt er overstått og jeg koser meg med frokost, musikk på høyttalerne og nyter fredagsfølelsen. Treningsøkta var ikke særlig bra i dag og jeg mista all energi og følte meg skikkelig dritt. Men alt har med innstilling å gjøre. Jeg kan velge om jeg ønsker å melke de dårlige 10 minuttene hele dagen, eller om jeg ønsker å snu det om og ha god energi og godt humør resten av dagen. Jeg velger alltid det siste!

 

I kveld skal vi kose oss med taco foran TV`en. Forhåpentligvis har vi funnet en ny serie! Lørdag blir det luksus-kino! Uææ gjett om jeg gleder meg!

 

Ha en super helg! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg