I´m going back to California!

Dette føles så rart. Jeg gleder meg over at jeg skal reise, samtidig som noe inne i meg stritter litt i mot. Jeg er så hjemmekjær, og ønsker helst å være hjemme – med mine vante rutiner og PropPuden min. For ja, jeg har fått dilla på ProPud! Et av livets største gleder!

Nå er det fire måneder siden jeg kom hjem fra USA sist, og jeg var vel den gangen usikker på om det kom til å bli en tur til for min del. Men her sitter jeg og pakker kofferten, og flyet mitt går om tre dager! Det er deilig å tenke på at jeg får to måneder ekstra med sommer, samtidig som det er trist å vite at jeg skal være borte så lenge.

Men hei! Jeg skal til California! Det skal bli helt fantastisk!

Det kribler litt ekstra i magen når jeg kikker ned i kofferten min og ser shortser, flowy sommerkjoler og bikinier. Nå når alle andre begynner å ta frem høstgarderoben, er det ekstra deilig å vite at jeg kun tar med meg sommertøy på tur! Sommer står virkelig høyt oppe på listen over livets gleder!❤️

Så jo, jeg gleder meg litt! Jeg har også kommet inn i en god rutine på skriving igjen, og kameraet er med meg overalt. Puslebrikkene begynner å falle på plass og jeg gleder meg til å bruke masse tid på å oppdatere dere her inne mens jeg er på tur. Og ikke minst, poste masse nye videoer på YouTube! Livet er bra!❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg