Helvetes-uke

Dette lover ikke bra! Hele denne uka føler jeg det kun blir stress, og ingenting gikk som planlagt. Vi er bare på mandag, dere… dette kan jo bare gå èn vei.

I morgen skal jeg til tannlegen, noe som alltid er like nervepirrende! Jeg pusser tenner hver morgen og kveld, med elektrisk tannbørste og hele pakka. Men på et eller annet mirakuløst vis så klarer tannlegen alltid å finne minst ett hull hvert eneste år.. og det er på en god dag altså. Jeg blir nesten lettet når han sier “ETT HULL”. Plis, ikke la det være flere!

Jeg kan telle på èn hånd hvor mange ganger jeg har fått den gledelige beskjeden om “null hull”. Det bare eksisterer ikke i Kathrine sitt liv. Jeg har bare sluttet å håpe på å få høre det. I tillegg har jeg PT time klokken 18 i morgen, noe som ikke akkurat beroliger nervene mine. Jeg har trent uten pause i litt over 2 år nå, og har fått mye bedre kondis enn hva jeg en gang hadde, i tillegg til at jeg har blitt litt sterkere. Men jeg har stått stille så lenge, og føler ikke at jeg klarer å forbedre verken kondisjon eller styrke. Derfor tok jeg kontakt med PT for å få han til å sette opp et program som fungerer for meg, og som kanskje kroppen min vil respondere bedre på.

Jeg pusher meg til det maksimale på hver eneste økt, og bare tanken på å skulle ha en som følger med på hver minste bevegelse, og pushe meg enda mer enn jeg selv allerede gjør – det gjør meg litt uvel. Kan ikke knekke sammen i ryggen på push-upsene lenger da for å si det sånn. Men jeg gleder meg til å komme i gang med et nytt program, og jeg har en god følelse på at jeg kommer til å like dette regimet så mye bedre!

Nå er det natta.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg