Gårsdagens innlegg

Innlegget jeg postet i går er noe jeg egentlig skreiv for to år siden – dagen etter det hele skjedde! Jeg var så i ekstase, og jeg er så glad for at jeg skreiv det ned like etterpå. På denne måten vil jeg for alltid ha minnene, tankene og følelsene fra denne dagen. Det er helt uvirkelig at dette er to år siden! Tiden går så alt for fort!

26.mars.2017 var dagen jeg kunne stryke en av de største tingene på min Bucket Liste. Det punktet jeg var helt sikker på at skulle bli stående i mange år til!

Og her sitter jeg to år senere med både bilder og videoer fra denne hendelsen. I tillegg til en tekst som beskriver alt som foregikk. Mye har skjedd siden den gang – på både godt og vondt.

Livet kan være så urettferdig til tider, men samtidig kan livet være magisk på så mange måter!

Denne opplevelsen vil sitte i hjertet mitt for alltid!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg