Friday Morning Started Right

//Lokal Tid: 09:00

 

 

Dagens treningsøkt er unnagjort, frokosten er inntatt og i dag skal jeg bare nyte livet! Jeg har jobbet på spreng de siste dagene med spennende ting som kommer til å finne sted på min YouTube-kanal og her inne på bloggen min. I overkant gira? JAA!

 

Tanken er at jeg nå skal legge ut video på YouTube hver onsdag. Rett og slett fordi det har vært veldig randome hvilke dager jeg har postet, i tillegg til at jeg har laget mange videoer som aldri så dagens lys på YouTube. Og det var ikke av noen som helst annen grunn enn at jeg er en perfeksjonist. Jeg prøver virkelig nå å bevise for meg selv at “Ting trenger ikke å være perfekt! Det blir aldri perfekt!”

 

I mitt hode så har lyset vært for dårlig i den ene videoen. Lyden var for dårlig i den neste. Fokuset var ikke riktig. Jeg kunne snakket mer om emnet på den videoen. Ja, jeg blir bedre enten jeg poster videoen, eller ikke. Problemet er bare at videoen blir liggende i arkivet på PC´en, og blir ikke tatt frem igjen.

 

Derfor “tvinger” jeg meg selv til å slippe tanken om at alt skal være så perfekt til en hver tid, ved å ha en ordentlig publiserings-plan. Rett og slett for min egen del!

 

 

Ha en super fredag, fine mennesker! Og kos dere masse i påsken! 🐣🧡

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg