Flytteprosessen er godt i gang

Mamma har kjøpt en ny leilighet, og den er såå fin! Jeg har lyst til å flytte inn her selv, eller finne en som er helt maken. Veggene er malt ferdig, så nå gjenstår det å få inn møbler, og alt annet som hører med i en leilighet. Det blir sååå fint her! Om jeg får lov, så kan jeg vise bilder når det hele er ferdig.

Men flytteprosessen går så mye fortere, når fler er med og tar i et tak. Og jeg elsker å hjelpe til! Så i dag har vi fraktet kommoder, nattbord og et stort spisestue-bord, i tillegg til å sette det opp. Jeg var blitt lovet flatpakkede møbler, og masse skruing for min del, noe jeg syns er super gøy. Men det viste seg at alle tingene var ferdig satt sammen, så det ble kun bære jobb på meg. Virkelig? Jeg hadde jo gledet meg i ukesvis!

Spisestue-bordet var det eneste som ikke var satt sammen, og fy fader for en jobb! Vi var tre stk som satte det sammen, og vi burde nesten hatt en person til på et tidspunkt der. Men etter mye hardt arbeid var bordet skrudd sammen og det ble nydelig! Ulempen er at nå har jeg lyst på det samme bordet selv den dagen jeg kjøper meg leilighet, og det var som sagt et helvete å sette sammen. Jeg får få med meg tre personer til å hjelpe meg slik at det blir litt enklere.

Vaskemaskin og tørketrommel er satt inn på badet, og jeg har fått vært handy-woman og satt opp hyller i dusjen! I tillegg til å skru på en skrue for å feste do-setet. Så nå vurderer jeg å bli snekker.

Vi koste oss også med Frappe før det var på tide å komme seg hjem og lage middag. ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg