F O O D P O R N

 

 

Jeg får vann i munnen bare av å legge ut disse bildene! I går kveld kom R tilbake med tidenes fiskemiddag! Jeg har aldri sett så mye forskjellig fisk på et sted! Og det smakte like godt som det ser ut som, om ikke bedre! Bare ikke det grønne i midten .. det smakte dritt.

 

Jeg har forresten funnet ut at jeg er virkelig ikke glad i plain, rå tunfisk. Utenom det, så er tunfisk helt supert!

 

Vi har nå begynt å se Supernatural igjen, og jeg angrer allerede på den avgjørelsen. For det første så ser vi en episode mens vi spiser middag og det er en del kvalme scener i hver eneste episode.

 

For det andre, så blir jeg litt mer skvetten av forskjellige ting når jeg ser “skumle” filmer eller serier. Det er derfor jeg ikke kan se på skrekkefilm. Men derfor sniker jeg meg til den lille spenningen jeg kan, og får virkelig svi for det i etterkant.

 

Y U M M Y ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg