Endelig fremme i USA

 

Vi er endelig fremme på hotellet! Vi kom inn på rommet etter 15 timer med reising, bestilte roomservice og satte på Netflix på TV`en! Det var helt magisk! Reisedagen syns jeg alltid er like uutholdelig og man blir så sliten etter så mange timer på fly, på en flyplass, venting og enda noen timer til i bil. Men da er det så fantastisk når man endelig kommer frem og kan sette fra seg kofferter med full viten om at det er lenge til neste reisedag!

 

 

Her skal vi være frem til fredag, før vi reiser videre og jeg skal virkelig nyte hver eneste dag! Vi har vært her fler ganger og det er så mange minner knyttet til dette hotellet allerede. Bade i bassenget, slikke sol i timesvis, god mat ved bålet på kvelden, gåturer i nærområdet, i tillegg deltok jeg på et fantastisk event her høsten 2018. Likevel er dette hotellet kjent for èn enkelt hendelse, og det er ikke et godt minne.

Dette er “hotellet der jeg ble brent”. Jeg hadde vært syk hele oppholdet vi hadde i USA, så siste dagen bestemte jeg meg for å ta igjen all solingen før vi skulle reise hjem. Dårligste sjakktrekket noen sinne! Jeg har aldri vært så solbrent i hele mitt liv! Etter dette lovte jeg meg selv at jeg aldri skulle tillate meg å bli solbrent igjen! Det var så forferdelig vondt!

 

– Laguna Cliffs California – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg