Endelig er dagen her!

I dag reiser vi! Kofferten er pakket, neglene er lakket, brynene er farget og jeg kunne ikke vært mer klar for denne turen! Fyy som jeg gleder meg! Flyet går ikke før senere i kveld, så vi er ikke fremme i Kypros før nærmere midnatt. Tenk at i morgen tidlig våkner vi i Kypros, dere! Med basseng rett utenfor døra og med en stor og fin uteplass, der vi kan sitte og kose oss på morgenen og på kvelden! Jeg har ikke vært i Aiya Napa før, så det blir veldig gøy å være på en helt ny plass. Jeg har fått se mange fine bilder derfra og hørt hvordan det er er, så jeg er supergira! Litt reisefeber Iiiih! Kameraet er så klart med, så jeg kommer til å ta masse bilder mens vi er der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg