En helt ny opplevelse

 

Dette er så uvirkelig! Planen var at den 11 timer lange flyturen til USA skulle inneholde liten plass til beina, skrikende barn, litt for kjølig til at du klarer å sove godt nok, trangt nok til å pådra seg klaustrofobi og våkne hvert kvarter med vondt i nakken og ryggen. På toppen av det en altfor trang og ekkel do.

 

Istedenfor ble jeg overrasket av kjæresten min med oppgradert billett. Ingen av oss hadde sovet natten før vi skulle reise. Vi var trøtte, slitne og hadde en altfor lang tur foran oss. Han liker å fly, jeg derimot er ikke særlig stor fan. Jeg satt i min egen lille koma og ventet til det var på tide å gå bort til gaten. Jeg er sikker på jeg kunne sovnet stående på dette tidspunktet. Jeg sov litt på flyet til Stockholm, men det hjalp ikke så mye.

 

Kjæresten kom tilbake med vannflaske til meg i tillegg til nye billetter. Han ba meg se på billetten og jeg forstod ikke hva som faktisk foregikk før han fortalte meg at vi skulle fly på Business Class!

 

WHAT?!

 

Jeg fikk helt sjokk og trodde ikke på det før vi faktisk satt i våre tildelte seter! Og da var jeg i ferd med å begynne og gråte. Jeg tar aldri noe som en selvfølge og jeg tar ingenting forgitt! Så det at han faktisk hadde oppgradert billettene våre gjorde meg bare så overveldet! Jeg var så takknemlig og glad!

 

Vi fikk servert god mat, drikke og varmede nøtter. Vi fikk varm klut til å vaske ansiktet under flyturen, noe som var utrolig deilig etter så mange timer på fly! Setet kan gjøres om til en seng, og du har så mye plass til diverse ting, fint for meg som tar med så mye stæsj. Stor TV-skjerm for å se på film og en varm dyne. Det var bare så deilig, og flyturen gikk ekstremt fort!

 

 

Når jeg satte meg ned hadde jeg innstillingen «Her skal jeg kose meg! De neste 11 timene skal nytes fullt ut!»

Isteden for «11 timer til vi er fremme! 10 timer… 8… (sovner i noe som føles som 6 timer, men er egentlig 2,5 time) åja.. det er fremdeles 5 timer igjen…»

 

Det var bare en fantastisk tur og vi koste oss hele veien!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg