Duftlys-junkie

Endelig en roligere dag! Nå har vi vært på IKEA tre dager på rad og merkelig nok, så det kliss-likt ut hver eneste dag. Gjør dem ikke endringer i butikkene her?!

 

Tre dager med sofaprøving, sengeligging, måling, tegning og tenking. Men ikke et eneste sniff oppi et duftlys. Jeg kjenner hjertet mitt er litt knust. Min store obsession her i livet er faktisk duftlys. Så om du ikke visste det.. Hei, mitt navn er Kathrine og jeg er en duftlys-junkie. Jeg bare elsker duften og fargene, og en lille intime flammen på bordet.

 

Men hver gang vi har vært i duftlys-avdeingen har jeg blitt dratt med videre til lageret så vi kunne finne delene vi trengte til sofa og TV-bord.

 

Forhåpentligvis blir det snart duftlys i denne leiligheten også! Så fort ting er på plass her så skal jeg nok få tak i duftlys!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg