Dette vil jeg gjøre i sommer

Endelig er sommeren her! Jeg føler jeg har ventet på dette i evigheter og jeg bobler over av lykkerus bare av å tenke på at vi har to hele måneder med sommer foran oss! I fjor jobbet jeg ekstremt mye og fikk ikke tid til noe som helst annet! Det ble ingen camping, ingen strand, sene sommerkvelder forsvant og jeg fikk ikke vært med verken familie eller venner! Denne sommeren skal IKKE bli sånn som i fjor! Så her har jeg laget en liste over noen av de tingene jeg ønsker å gjøre før sommeren 2019 er over.

  1. Jeg skal til Kypros! Gud, som jeg gleder meg! Det er helt uvirkelig at vi skal dit, og jeg klyper meg selv litt i armen når tanken streifer meg! Om ikke så lenge reiser vi! Jeg, mamma, stefaren min og stesøsknene mine. Det blir så fantastisk og jeg klarer nesten ikke vente!
  2. Bli brun! I fjor sommer da jeg jobbet så mye, fikk jeg ikke sol på kroppen i det hele tatt! Jeg var nesten mer hvit i august enn hva jeg var i februar.. Det sier sitt.. Heldigvis fikser det første punktet den biten ganske enkelt! Yeeiii!!
  3. Trene ute! Det finnes en hel haug med ulemper når det kommer til vinter, dårlig vær og kulde. Èn av de er at man ikke kan trene ute! Det er så deilig å ha muligheten til å ta en joggetur og styrketrening ute, de dagene man ikke orker å reise på treningssenteret. Jeg gjorde det et par ganger i fjor sommer, og syns det var helt supert! Man sparer så mye tid!
  4. Oppleve et annet sted i Norge. Jeg vet ikke helt hvor enda, men Kristiansand, Stavanger og Bergen står høyt opp på lista over steder jeg ønsker å besøke. Jeg har vært i Bergen et par ganger, og i Kristiansand. Men det begynner å bli ganske lenge siden. Jeg ønsker hvertfall å reise et sted, nå må jeg bare finne ut HVOR.
  5. Escape Room med Stine! Det er noe vi avtalte i desember, at denne sommeren skulle vi reise inn til Oslo og prøve Escape Room for første gang! Vi aner ikke hva vi har i vente, eller om vi i det hele tatt klarer å komme oss ut derfra før tiden er ute. Men vi vet at dette blir en helt fantastisk dag med mye latter, masse god mat og herlig kvalitetstid!
  6. Reise på stranda og bade! Jeg tuller ikke når jeg sier det her – jeg har ikke vært på stranda, eller bada i noe annet enn basseng, på flere år! Sist gang var vel i Stavern i 2015.. så det begynner å bli en stund siden. Jeg har så lyst til å gjøre det i år. Bare for å ha kjent på følelsen igjen. For jeg husker seriøst ikke hvordan det føles lenger.
  7. Bruke masse tid med venner og familie! Som jeg allerede har nevnt flere ganger – i fjor ble det ikke tid til noe som helst. I år derimot skal jeg prioritere det jeg ønsker å prioritere! Nemlig de menneskene som betyr hele verden for meg!❤️
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg