Det jeg kommer til å savne mest

 

Høres kanskje litt dumt ut, men disse ukene har jeg blitt så glad i det lille treningssenteret som er i bygget her. Det å kunne stå opp om morgenen, ta på seg treningsklær og gå ned tre etasjer før du er på treningssenteret. Wow! Det er så deilig å ikke måtte kaste bort en halvtime på kjøring!

 

Funfact – jeg syns det er kjedelig å kjøre bil, så når jeg kan ha et ordentlig treningsstudio hjemme og gåavstand til butikken, så trenger jeg ikke bil! Det er to uker siden jeg satt i en bil sist og jeg klager ikke! Det er så deilig å kunne gå dit man skal til en hver tid, istedenfor å måtte styre med bil og parkering osv.

 

Det jeg kommer til å savne mest er treningssenteret som jeg har så god tilgang til! Med deilig utsikt til bassenget. Det er motivasjon i seg selv å bare vite at om noen få timer skal jeg legge meg der ute og kose meg i sola!

 

Jeg kommer til å savne varmen, palmene, sola og hvor rolig jeg føler meg. Det er så deilig å vite at du våkner til sommer og sol hver eneste dag!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg