Det finnes ingen mellomting!

 

Nå sitter jeg her og føler meg litt alene og rett og slett dritt lei! De siste 24 timene har det vært et eneste stort mas!

Game of Thrones meg her, G.O.T meg der! Jeg visste virkelig ikke at det var så mange som så på denne serien. Som var så hekta at de sitter oppe hele natta fordi den nye sesongen kom ut kl 03:00!

 

HÆ?!

 

Mulig jeg biter meg selv i ræva nå mtp. mine egne uttalelser. For tanken er at jeg skal prøve å gi denne serien en liten sjanse. Så jeg vet jo virkelig ikke om jeg kommer til å elske den, eller hate den.

 

Det er aldri en mellomting med meg nemlig! Jeg gir en serie / film max 15 min før jeg hater den, eller totalt elsker den.

 

Om jeg hater den, skrur jeg det av, for så å aldri se det igjen! Og helst aldri snakk nevn denne serien / filmen for meg noen sinne igjen! ALDRI!

 

Om jeg elsker den derimot, blir jeg så hekta at jeg slutter fullstendig å ha et sosialt liv!

 

 

Men det siste døgnet har jeg blitt bombadert med bilder og videoer på snap, Instagram og Facebook der hver og en er bilde av at folk sitter foran tv-en og bare OH MAI GAAWD!!

 

Er det virkelig en SÅ BIG DEAL?! Er det såpass stort at dere har tar dere ferie når en ny sesong kommer ut så dere kan binge-watche hele sesongen på tre dager?

Jeg er genuint bekymret for at G.O.T kun er en veldig hypet opp greie og at jeg kommer til å hate den om jeg gir det et forsøk.

Så vi får se. Kanskje jeg brått bryter all kontakt med alt og alle, reiser til ei forlatt hytte et sted oppi nord, og binge-watcher hele fordømte serien på to uker. Who knows..

 

Og det var først nå når jeg søkte på Google etter bilder å bruke i dette innlegget, at jeg fikk svar på et viktig spørsmål her i livet. Hvorfor skal alle sitte i den stygge stolen og poste bilde på Facebook? Hvorfor er det så veldig kult? Hvor er den fra? 

It all makes sense now.. in some twisted kind of way.

Egentlig ikke.. for jeg syns fortsatt ikke stolen er noe kul. 

2 kommentarer
      1. Jeg har ikke prøvd enda 😂 Nei, sånn er det med alle serier og filmer. Derfor det er forskjellige sjangere, så alle skal finne noe de liker 😃
        Haha godt du ikke satt opp hele natta, Veronica! 😂

        Skal si i fra så fort jeg har gitt det et forsøk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg