Denne må du se på kino!

 

I september var jeg på kino, og i kjent kino-stil blir det så klart vist veldig mange trailere for kommende filmer. Og det var en trailer som virkelig traff hjertet mitt så intenst, der jeg satt i kinosalen.

 

Dette er en film jeg har sett uendelig mange ganger da jeg var liten og tårene rant da det gikk opp for meg at de hadde laget en ny versjon av Dumbo. Så klart fikk jeg høye forventninger til denne filmen!

 

På tirsdag fikk jeg spørsmål om vi skulle reise på kino for å se denne i helgen og kjente på en veldig uventet følelse. Jeg ble redd.

Redd for å bli skuffet. Redd for at den ikke skulle være så bra som jeg håpet på.

 

Lørdagen kom og jeg satte meg ned i setet med en klump i magen og sjokolade-milkshake i hånda.

 

Men vet du hva? Filmen møtte en hver forventning og mer til! Hvordan de har vinklet filmen, fått inn de mest sentrale karakterene og historien – jeg har ikke ord. Til og med rosa elefanter-scenen er med, og til min store lettelse var den ikke like lang som i originalen! 😃 På toppen av det hele, så smakte milkshaken nøyaktig det samme som sjokomelka jeg trakk da jeg var liten! I´m Sold! ❤️

 

Om du elsket Dumbo som liten, anbefaler jeg deg virkelig å se den nye filmen!

Den var enda mer magisk enn hva jeg turde å håpe på! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg