De slutter aldri å overraske!

Jeg har skrevet et par innlegg om at vi har vært på IKEA her i California og vi har satt sammen en hel haug med møbler og diverse ting. Tallerkener og bestikk gikk rett fra pakningen og inn i oppvaskmaskinen før det ble plassert på sine gitte plasser her på kjøkkenet.

 

Det var endelig på tide med siste oppvask-runde, der kjeler og stekepanner stod for tur. Vi fant en pakke med 3 kjeler og en stekepanne på IKEA – P E R F E K T !

 

Jeg åpnet esken for å sette innholdet i oppvaskmaskinen, helt til dette møtte meg.

 

REALLY?! Dette må være en eller annen syk spøk!

 

Neida. Ikke nok med at du må bygge sofa, seng, stoler, bord og alt annet som tilhører en leilighet. Nå får du fader meg servert kjeler og stekepanner som et forbanna lego-sett! Altså.. hva er livet?

 

 

Fra spøk til alvor da, så er dette akkurat sånn små-pirk jeg liker å drive med. Det var dessverre ingen unbrakonøkkel, men alt jeg trengte var stjernetrekker og flat-trekker. DONE! Skal nevnes at det fulgte til og med en bruksanvisning med i denne boksen! Halleluja.. for dette hadde jeg ikke klart å finne ut av sjæl..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg