De har sikkert ikke bind i USA!

 

Det er to ting jeg virkelig misliker med å reise! Det er å pakke kofferten, og selve reisingen. Jeg syns det er helt fantastisk når jeg er fremme på destinasjonen, men fly, tog, båt… jeg liker det ikke i det hele tatt! Og jeg har alltid worst case scenario i bakhodet hver gang jeg går inn på et av disse transportmidlene.

 

Og det å pakke kofferten… du skulle trodd det var den enkleste oppgaven av dem alle, sant? Nope.. det er mye annet jeg heller ønsker å gjøre enn å pakke en koffert. Til og med støvsuge, vaske og rydde kan jeg heller gjøre istedenfor å pakke kofferten. Jeg klarer aldri å finne ut av hva jeg skal ta med meg!

 

Hva trenger jeg?

 

Hva ønsker jeg å ta med?

 

Hva ønsker jeg ikke å ta med? Vel, tightsen jeg har hatt siden jeg var frisørlærling og som er full av fargeflekker er noe som helt klart ikke blir med til California. Men de tingene du egentlig vil ha med, men vet du ikke kommer til å bruke.. det er dem jeg snakker om!

 

Hvordan skal jeg vite dette på forhånd? Akkurat nå som jeg er i ferd med å få mensen, er oppblåst, full av kviser og føler meg dritt.. Er det det perfekte tidspunktet å skulle se for meg, meg selv sprade rundt i magetopper, tettsittende klær og olabukser? Hah! Nei takk! Det blir bare oversized hettegensere og joggebukser på meg! Hvertfall ingen bikini!

 

Jeg har en liste jeg følger sånn delvis.

  • 7 topper… pff.. jeg tar med meg 3 stk!
  • 3 bukser.. jeg trenger da ikke mer enn 1?
  • 5 gensere… Ok.. jeg reiser i en hettegenser, så tar jeg med meg EN flowy genser. DONE!
  • 2 kjoler. Kommer ikke til å gå i kjole..
  • 2 bikinier. Jeg skal ikke bade.

 

O.B og bind? YAASS! Ta med 48 pakker, for de har heeelt sikkert ikke slike nødvendigheter i USA!

 

 

Helt til kvelden i forveien der jeg brått ønsker å ta med meg ALT!

Jeg kan kle på meg lag på lag om det ikke er plass i kofferten! Jeg bare mååå ha med meg denne toppen, og den genseren, den bikinien er viktigere enn den, men jeg vil ha med begge!

 

 

Håper det ikke bare er jeg som er sånn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg