Caramel-obsession

Vi har brukt store deler av dagen på et shoppingsenter like i nærheten, og vi koste oss så mye! Jeg har fått meg et par nye topper og er så fornøyd! Ettersom jeg har gått ned i vekt over de siste to årene, så kan jeg endelig gå i crop-topper og føle meg fin og være komfortabel! Noe som er en ganske stor greie for meg! Så de nye klærne kommer til å brukes masse fremover.

Vi var en tur innom Starbucks, og det er like morsomt hver gang. Hva skal jeg ha, og hva skal jeg hete i dag? Det frester litt å si PER, bare for å se om de skriver det feil også. I dag stavet jeg navnet mitt, og fortsatt ble det skrevet feil. Jaja, why not. Jeg har vært såpass mye i USA de siste par årene at jeg kan være litt amerikanisert, det går fint! Jeg hadde fått en liten obsession over kaffe med karamell den siste tiden. Tidligere har det vært så kvalmt og kunstig, men nå liker jeg det faktisk.

Resten av kvelden går til avslapning og sjokolade. Livet er bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg