Alt skjer av en grunn!

Jeg er ganske målløs, skjelven og skikkelig gira! I så alt for lang tid har jeg hatt ønske om å ha en coach som gir meg en matplan og et treningsprogram som er tilpasset meg, min kropp og mine mål. Og jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle unne meg akkurat det, det har bare blitt litt utsatt.

Her om dagen meldte jeg meg på en konkurranse på Instagram, der man kunne vinne skreddersydd kosthold – og treningsprogram hos denne coachen jeg har hatt ønske om å kontakte så lenge. Og gjett hva – Jeg vant konkurransen! Det føles bare så uvirkelig at jeg endelig skal få hjelp fra en coach!

 

 

Hva er grunnen til at jeg ikke har kontaktet dem tidligere? Jeg har vært redd. Redd for at jeg ikke skulle få resultatene jeg ønsket. Redd for at dette var min siste mulighet og at det ikke skulle virke.

Jeg er mer enn villig til å jobbe for det, det har jeg bevist for meg selv nå etter to år med trening! Problemet er bare – vil kroppen reagere slik som den skal? Jeg håper det! Jeg håper så inderlig på det!

Jeg tror at alt skjer av en grunn, og det at jeg kom seirende ut av denne konkurransen akkurat nå – det var ingen tilfeldighet!

 

Jeg er så klar for å se hva vi kan klare i tiden fremover!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg