A Walk Down Memory-Lane

De siste dagene har flydd av gårde til noe av det mest time consuming og kjedeligste jeg vært borti noensinne! Blogsoft blir lagt ned om noen få dager og jeg har laget omtrent fire blogger siden jeg var 14 år, så blogg har på en måte alltid vært en del av livet mitt.

 

Nå som Blogsoft forsvinner, så forsvinner også mine tidligere blogger. Greit nok, for de brukes ikke likevel. Men på disse sidene er det uendelig mange minner!

 

Disse dagene har gått til å lage min egen backup av alle innlegg, alle bilder – hver minste ting jeg har skrevet og foretatt meg fra den dagen jeg klikket «Opprett Blogg» på blogg.no

Det er skummelt å tenke over hvor fort tiden går!

 

Sommerferien 2009 og Påskeferien 2010.

 

2 0 1 0

 

  2 0 1 1

 

2 0 1 2 

 

2 0 1 2

 

2 0 1 3 

Hvert eneste bilde har så uendelig mange gode minner bak seg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg