5 Things About Me

🍹 Jeg drikker aldri brus. Før var jeg vel det man kan kalle avhengig, da ingen annen væske fristet. Jeg drakk aldri mye, men jeg drakk kun brus. Helt til jeg for litt over 2 år siden, fikk for meg at jeg skulle prøve å slutte å drikke brus i ukedagene. Det endte med at jeg nå ikke liker det. Den følelsen av at kullsyren prikker i munnen og etser i svelget.. hugh.. Nei takk. Eneste du kan se meg drikke er julebrus, også kanskje en Fanta på sommeren. Men har jeg juice, saft og vann tilgjengelig, velger jeg heller det!

 

😵 Jeg er ekstremt ubesluttsom! Jeg klarer ikke å ta en avgjørelse! Bare det å finne ut om jeg skal kjøpe den, eller den genseren, kan ta meg fler dager, til og med uker. Så som du forstår – jeg er ikke en spontan person! Hvor helsikes vanskelig kan det være da?

 

🎬 Jeg hater eldre filmer! Aner ikke hvorfor, jeg bare klarer ikke å se på det.

 

🏀 De fleste har en eller annen type ballspill de liker! Fotball, basket, håndball, volleyball. Ikke jeg! Jeg er så redd for ballen, at det er ikke litt gøy en gang! Jeg er den personen du ikke vil ha løpende rundt på banen mens det er en ball innenfor en 20-meters radius. Jeg legger meg heller ned i en fosterstilling i håp om at ballen ikke skal angripe, istedenfor å faktisk late som jeg er åpen for sentring! Vi er faktisk på det punktet at jeg er litt redd for å spille Biljard! Så bare… ikke ta med meg på ballspill! Med mindre det er slåball, kanonball og elefantball! Da er jeg i mitt rette ess! Ikke det samme? Neivel..

 

☕️ Koffein har ingen innvirkning på meg. De fleste våkner/kvikner til av å drikke kaffe, jeg derimot merker ikke noe annet enn at det er godt å drikke noe varmt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg