Finally

Nå er jeg lei av å være syk! Lei av å hoste og ha vondt i hodet. Jeg er lei av å være kvalm og svimmel. Lei av å føle meg jævlig. For et par uker siden ble jeg syk, og med det så mener jeg ikke god gammeldags forkjølelse. Men en real runde med kvalme, brekninger, hodepine, forkjølelse, feber og æsj. Kan man kalle det influensa? Jeg aner ikke! Alt jeg vet er at jeg har vært sengeliggende i halvannen uke og ikke hatt en eneste sjanse til å fungere i livet. Hvordan er det mulig? Hvordan blir man så totalt slått ut av et bittelite virus?

Nå er jeg endelig bedre! Litt små-hosting og hodepine overlever jeg! Paracet og te fikser det meste. Alt er greit, for jeg lever endelig igjen! Jeg bosatte meg i senga med Grey´s Anatomy rullende på TV-skjermen og tekoppen godt plantet i hånda. Jeg dro til og med med meg vannkokeren inn på soverommet, sånn at jeg skulle slippe å reise meg opp for noe som helst annet enn å gå på do.

Forhåpentligvis kan jeg nå sakte men sikkert komme tilbake til hverdagen igjen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg