I Miss Those Happy Summerdays

Nå har det endelig sluttet å snø! Jeg blir så nedstemt når det laver ned sånn som det har gjort i det siste og humøret mitt er bare så på bunn! Det blåser, det er kaldt og jeg får snø i skoene bare jeg våger meg utenfor døra! Og jeg er lei av å måke vekk flere kilo med snø! Jeg savner sol, 25 varmegrader, grillmat og nydelige sommerkjoler. Sene sommerkvelder, is på stranda, trening ute og deilige sommerlåter. Den fantastiske følelsen der.. det er den jeg savner vanvittig mye nå når vinteren virkelig har kommer for å bli så alt for lenge!

 

 

Jeg prøver hardt å sette pris på hver eneste årstid, men det eneste jeg klarer å glede meg over når det kommer til vinteren er at jeg kan ake! Problemet er at jeg har ikke noe å ake på. Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en snowracer, helt til jeg kommer på det faktum at jeg er redd for å slippe meg utfor bakker med en snowracer. Rumpeakebrett – helt supert! Det bare går mye fortere med en snowracer, noe jeg elsker! Kom på nå at jeg har ikke rumpeakebrett heller… faen..

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg