2 0 1 9

 

Godt nyttår! Wow— Året er offisielt over, og jeg har fått tildelt en helt ny bok med blanke ark! Ingen skraper eller riper i omslaget og jeg gleder meg så mye til å ta fatt på året som nå er foran meg!

Jeg vil gjøre ALT for å få dette året til å bety noe. De siste 3 årene har ikke vært  revolusjonerende i min eksistens. De siste tre årene har ikke vært noe jeg virkelig ønsker å huske selv, eller bli husket for.

2019 skal være året der jeg blir kjent med meg selv – på både godt og vondt. Jeg har mistet meg selv fullstendig og jeg er så klar for å finne ut “Hvem er egentlig Kathrine”. Om du spør meg i dag, så har jeg ikke noe svar. Spør meg om ett år og jeg lover å komme opp med et ordentlig og ærlig svar.

Jeg skal slutte å høre på alle andre og prøve å møte forventningene til alle andre. For en gangs skyld skal jeg lytte til meg. Jeg skal gjøre ting fordi jeg ønsker det, fordi det gir MEG noe. Endelig skal jeg leve mitt liv for meg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg