En magisk jul

Nå sitter jeg og teller ned dagene til 2019 endelig melder sin ankomst, samtidig som jeg sitter med verdens beste følelse! Jeg har hatt en så fantastisk jul sammen med noen av de beste menneskene jeg vet om! Jeg setter så uendelig stor pris på hvert eneste øyeblikk jeg har med mine nærmeste, og denne julen var så etterlengtet!

Julaften våknet jeg til julestrømpe med godteri og gave oppi, jeg så på Tre Nøtter Til Askepott sammen med mamma, Svein og kjæresten min, og det var så koselig! De siste årene har jeg sett på TV alene på julemorgenen, men i år satt vi foran TV´en alle sammen, og bare koste oss i hverandres selskap.

Vi var i kirka og sang inn jula, noe jeg ikke har gjort siden jeg var liten. Jeg og mamma hadde en av sangene på hjernen i dagene som fulgte.

Julemiddagen var såå deilig! Jeg elsker julemat og kan ikke forstå hvordan noen kan gå lei av ribbe, medisterkaker og julepølse! Det er jo noe av det beste som finnes! Jeg får seriøst vann i munnen bare av å skrive dette her nå! Absolutt ikke lei julemat i det hele tatt!

Vi slappet av i sofaen og så på julefilm før det var på tide å åpne julegaver og spise riskrem og sjokolademousse.

De neste dagene var det duket for full avslapning, lang tid ved frokostbordet, gode samtaler og mye latter. Jeg elsker jula, og jeg elsker menneskene rundt meg! Jeg setter så stor pris på dem alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg