En liten liste fra 2018

Det beste som skjedde meg i 2018 

Alt jeg opplevde i USA! Det er opplevelser og kunnskap jeg ikke klarer å beskrive og jeg sitter igjen med så mye mer enn hva jeg mistet. Det vekket opp den siden av meg, jeg har forsøkt å finne, samtidig som jeg ikke stolte på at faktisk eksisterte! Det er noe jeg vet forandret livet mitt for alltid og som jeg nekter å noen sinne gi slipp på.

 

Det verste som skjedde meg i 2018

Jada, livet har sine ups and downs til tider. Dette var noe som begynte bra, men “endte” dårlig. Jeg begynte endelig å ha fokus på meg selv og ting begynte virkelig å falle på plass, helt til jeg mista det igjen. Nok en gang gikk jeg tilbake til å si ja til alle andre, og nei til meg selv. Nei til mine ønsker, mine meninger og min egen fremtid.

 

Topp 12 sanger i 2018

På mange måter har dette vært et dårlig musikkår for min spilleliste, men jeg har plukket opp noen herlige sanger på veien som jeg vet vil være på min favoritt-liste lenge! Dette skulle egentlig være en liste på 10 sanger, men så klarte jeg ikke velge bort de to siste når jeg hadde skrevet opp sangene jeg elsker fra spillelista 2018 på Spotify, so here we go.

 

 

Galantis, ROZES – Girls On Boys

Julia Michaels – Worst In Me

Mike Perry – Don´t Hide

Kaskada – Disarm You

Jay Sean – Emergency

Hailee Steinfeld – Let Me Go

 

Alesso – REMEDY

Matisse & Sadko – Into You

Dean Lewis – Be Alright

Niall Horan – Slow Hands

Ocean Park – Good News

Zedd, Maren Morris, Grey – The Middle

 

Den beste serien De tre beste seriene

Hah! See what I did there? Hvordan skal jeg klare å bare velge ÈN? Jeg elsker serier og når jeg først blir hektet på en serie, ønsker jeg virkelig ikke å stoppe! Jeg har sett mange bra serier i 2018 og vil helst velge 5 stk, men kom frem til et kompromiss om TRE serier. Det skal jeg klare!

 

FLASH    –     SAVING HOPE    –    WENTWORTH

Det gjør seriøst vondt langt inn i sjela å ikke kunne nevne fler, men jeg skal klare å la være!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg