Hvordan skjedde dette?

Det er så rart å tenke på at jeg er 25 år! Hvordan skjedde det? Jeg føler meg ikke som en 20-åring, ikke i det hele tatt. Det er trist hvor vanvittig fort tiden går. Jeg vil at tiden bare skal stoppe opp. Det føles som i går at jeg tok oppkjøring på 18-årsdagen min, men når folk spør hvor gammel jeg er, må jeg stoppe meg selv fra å si 19, eller 20. Det føles som jeg har reist fremover i tid, noe som er skummelt. Det forventes at jeg skal være voksen nå, men er det noe jeg ikke er, så er det akkurat det! Et ansvarsfullt vesen som skal klare seg helt selv, stå på egne bein og ha orden på livet sitt. Nei.. det er ikke meg i det hele tatt!

Så nei, jeg er fremdeles et barn som prøver å finne ut av den store verden og hvordan den fungerer. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg